Vsak si želi biti čim bolj uspešen. Za nekatere je uspeh osebno zadovoljstvo, za druge poslovna uspešnost, za tretje pa že to, da po dolgotrajni poškodbi lahko zopet vstanejo in naredijo nekaj korakov. Danes bomo govorili o poslovni uspešnosti, saj je izbira imena in končnice domene z njo močno povezana. Predvsem ime domene ima na spletni posel velik vpliv, saj si z odlično izbiro lahko marsikaj olajšamo, s slabo pa tudi, če smo pridni in se močno trudimo, le stežka dosežemo takšen uspeh, kot bi ga lahko sicer.

Dobro ime domene si ljudje enostavno zapomnijo. To je bistvena sestavina dobrega imena. Prav tako pa je pravilno izbrano ime domene tematsko povezano z vsebino spletišča. Če na svoji strani ponujamo registracijo domen, bo domena z imenom vsezazabavo.net vsekakor napačna izbira. Ljudje si jo bodo zapomnili kvečjemu zaradi tako neposrečene izbire.

Omeniti pa je potrebno, da ni nujno, da je ime tematsko povezano s spletiščem. Druga možnost, pravzaprav še boljša, je, da je ime domene enako imenu blagovne znamke. Pa si kar poglejmo zelo uspešen primer. Le kdo ne pozna blagovne znamke Mimovrste in njihove domene mimovrste.com? Zelo posrečeno izbrano ime, ki nakazuje na to, da vam na izdelke ni potrebno čakati v vrsti oziroma da se lahko vedno prerinete povsem na začetek vrste. S tem poudarjajo tudi eno izmed bistvenih prednosti – hitro dostavo. Seveda pa je potrebno vedeti, da je bila to ena izmed prvih spletnih trgovin v Sloveniji, kar je vsekakor pripomoglo k dejstvu, da skorajda ni spletnega uporabnika srednjih let, ki omenjene blagovne znamke ne bi poznal.

Dobro ime domene, ki je hkrati tudi ime blagovne znamke, se z enakim vložkom v marketing širi mnogo hitreje kot slabo. Skrivnost hitrega širjenja je ravno v tem, da si domeno ljudje zelo hitro zapomnijo in jo tako tudi lažje komunicirajo dalje. Seveda pa le izvirno ime ni dovolj, veliko je odvisno tudi od same spletne strani, ki mora biti dobro načrtovana, uporabniku prijazna, redno posodobljena in optimizirana.

Če se vrnemo k imenu domene, moramo poudariti tudi to, da le-to ne sme biti predolgo. Domeno z več kot 15 znaki si bodo ljudje težje zapomnili, tudi v tiskanih medijih verjetno ne bo izgledalo tako dobro. Hkrati se je smiselno izogibati številkam in minusom (vezajem), predvsem zaradi lažje izgovarjave.

Še enkrat želimo poudariti, da je dobro izbrana domena lahko ena izmed bistvenih prednosti pri uspešnem poslu na spletu. Zato si le vzemite dovolj časa in se domislite izvirnega imena, ki se bo med ljudmi prijelo. Ime naj nakazuje na vašo dejavnost oziroma ponudbo in naj ne bo predolgo. Morda ne bo odveč, da se domislite več imen domen, ter povprašate svoje sorodnike in prijatelje, katero izmed imen se jim zdi najbolj domiselno.

Ko se boste za domeno odločili, pa jo kar hitro registrirajte, da ne bo prepozno. Drugače boste morali ves proces, ki mnogokrat vzame veliko časa, v celoti ponoviti. Svetujemo vam tudi, da registrirate več vrhnjih domen, o razlogih za to pa kdaj drugič.