1. Dostopnost spletne strani

Prva prednost registracije domene je preprost naslov, ki ga je lahko vpisati v brskalnik ter si ga še lažje zapomniti. Z registracijo domene se spletna stran dostojno predstavi na spletu, lastna domena pa pokaže tudi večjo mero profesionalizma, kot strani, ki so dostopne preko dolgih url naslovov ponudnikov gostovanja.

2. Osebni email naslov

Druga prednost registracije domene je lasten email naslov. Veliko ljudi je namreč nezadovoljnih z brezplačnimi ponudniki email naslovov predvsem zaradi tega, ker so običajno imena, ki jih želimo uporabiti, že zasedena. Najlažja rešitev je registracija svoje domene, kot recimo priimek.com, moje-podjetje.com in uporaba naslova, kot je ime@priimek.com ali ime@moje-podjetje.com. Prednost registracije domene v ta namen je prav gotovo ta, da si je email naslov lažje zapomniti, hkrati pa je veliko bolj profesionalen.

3. Parkiranje domene

Parkirane domene so tiste, ki niso bile registrirane z namenom, da bi preko njih dostopali do spletnih strani ali jih uporabljali za email naslove, ampak so bile registrirane z namenom uporabe oz. prodaje v prihodnosti in so tako z registracijo na nek način rezervirane. Če boste naleteli na parkirano domeno, boste običajno videli stran z oglasi, kar je tudi glavna prednost parkiranih domen. Lastnik parkirane domene je plačan za vsak klik, ki ga obiskovalci kliknejo na njegovi strani.

4. Prodaja domene za dobiček

Prednost registracije domene zgolj za ustvarjanje dobička je prav gotovo ta, da nam ni potrebno skrbeti za samo stran, ampak iščemo razliko med nakupno in prodajno vrednostjo. Registracija domen za dobiček postaja vse večji posel predvsem zato, ker so dobre domene že registrirane. Zelo veliko zanimanje je za domene, ki imajo dobra imena, a so bila kupljena po osnovni ceni.

Obstaja kar nekaj primerov, ko je oseba registrirala domeno po osnovni ceni za nekaj dolarjev, nato pa jo prodala kakšnemu večjemu podjetju za nekaj milijonov dolarjev.

Prav tako zelo veliko zanimanje žanjejo .com domene s tremi črkami v imenu, saj jih po navadni poti ni več mogoče dobiti in se tako prodajajo za okoli 200 dolarjev, seveda če gre za nepoznano ime, če pa je ime dobro, pa cena lahko doseže tudi več milijonov dolarjev.

Tudi v Sloveniji je zanimanje za nakup domen veliko, sploh za dobro obiskane besede, ki so povezane s konkretno dejavnostjo: npr. pvc okna, izdelava spletnih strani, rabljeni avtomobili.

5. Zaščita blagovne znamke

Za podjetja je prednost registracije domen prav gotovo ta, da ne izgubljajo potencialnih strank. Veliko ljudi uporabi za dostop do neke strani kar naslov ime-podjetja.com. Seveda so nekateri znali to izkoristiti in so ime domene zasedli pred podjetjem, ki si sicer lasti to ime v realnem svetu. Prav gotovo bi scenarij, ko bi recimo preko naslova sony.com prišli na spletno stran Philipsa, negativno vplival na rezultate Sony-a, hkrati pa bi najverjetneje povečal prodajo Philipsovih izdelkov.

Prav zato je zaščita blagovne znamke velika prednost registracije domene predvsem pri podjetjih. Resna podjetja zato registrirajo večje število domen povezanih s svojimi izdelki in blagovnimi znamkami, saj so stroški domen bistveno nižji kot škoda, ki jo podjetje posredno plača zaradi nelastništva ali pridobivanja že registriranih domen po pravni poti.