Blog je v svojem prvotnem pomenu predstavljal spletni dnevnik, vendar je hitro prerasel te okvirje. Zapisi na blogih niso dnevniki, kjer bi predstavljali svoje osebno življenje, temveč so predvsem velika zbirka mnenj, ocen in kreativnih idej. Zakaj se vse to zapisuje v obliki blogov in ne na spletnih straneh? Ker so za pisanje blogov skrbeli v prvi vrsti posamezniki, ki so preko svojih zapisov delili z drugimi svoje znanje, mnenja in ideje, niso pa za to želeli vlagati v izdelavo pravih spletnih strani. To je namreč pomenilo strošek izdelave, zakupa spletnega gostovanja, registracije domene …

Danes dojemamo spletni blog kot povsem relevantno stran, na kateri posameznik izraža svoje mnenje o najrazličnejših stvareh, ki ga zanimajo, običajno pa so blogi usmerjeni v posamezno področje. Eni se ukvarjajo z modo, drugi s kuharijo, tretji z malimi živalmi …

Tudi podjetja in samostojni podjetniki se pogosto odločajo za uporabo bloga, saj na njem lahko elegantno predstavljajo svoje izdelke in storitve ter obiskovalcem dajejo vedeti, zakaj naj bi se odločili prav za njihovo ponudbo. Največkrat blog postavijo znotraj spletne strani, včasih pa v ta namen postavijo tudi povsem novo spletno mesto, kjer se nahaja zgolj blog. Za slednje se odločajo predvsem od 21. novembra 2016 dalje, ko je za registracijo postala dostopna domena .BLOG.

Kaj je prinesla domena .BLOG?

Z domeno .BLOG lahko poskrbimo, da v »naslovu« našega spletnega dnevnika ni več imena ponudnika brezplačnega gostovanja, ki omogoča prostor in tehnologijo za pisanje, temveč ime po naši izbiri. Še vedno pa s to končnico povemo, da gre za izražanje mnenja in deljenje znanja, ki je zgolj naše. To pomeni, da dajemo svojim zapisom kredibilnost. Za nami, našimi mnenji in vsemi zapisi ne stoji neko podjetje, ki bi imelo interes, da govorimo o njem in njegovih izdelkih na takšen ali drugačen način. Končnica .BLOG torej opozarja na to, da gre za odkrita osebna prepričanja in našo lastno strast do tematike, ne pa za interese korporacij, ki bi imele od zapisov korist.

Domena .BLOG je prinesla tudi novo tematsko končnico, ki jo predstavlja med uporabniki spleta splošno znana beseda. To pomeni, da se lahko s pomočjo takšne končnice na spletu uveljavimo precej hitreje kot z izbiro kakšne eksotične. Brskalniki jo tretirajo kot enakovredno končnici .COM, torej nismo geografsko omejeni. In najbolje je to, da je končnica sveža! Vse tiste domene, ki so s končnico .COM ali v primeru Slovenije tudi .SI zasedene, so s končnico .BLOG še bolj kot ne proste, saj je končnica na voljo šele od konca leta 2016. To pomeni, da imate večjo možnost registracije domene z imenom, ki si ga želite.

Končnica .BLOG bo gotovo tudi najbolj »zlorabljana«

Ker se bloge oziroma spletne dnevnike pogosto uporablja za potrebe optimizacije strani in za na videz »nepristransko« promocijo podjetij in blagovnih znamk, se pričakuje, da bodo novo domensko končnico uporabljala tudi podjetja. Pridobila si bodo zanimiva domenska imena s končnico .BLOG in nas z njo skušala prepričati, da gre za objave nepristranskih blogerjev, v resnici pa bo šlo za plačana besedila, napisana po njihovem okusu.

Če mislite, da bi vam domena .BLOG prišla prav, jo lahko registrirate pri domačem registrarju NEOSERV.si. Je nekoliko dražja od domen .SI, .COM, .NET, .EU in podobnih, toda še vseeno precej cenejša od številnih drugih tematskih domen.

Bi imeli domeno .BLOG?
5 (100%) 8 votes